„S vlasy dozadu sčesanými a ve značkovém oblečení Tom Ford – Mr. Timberlake je každým coulem bavič 21. století, skvělý tanečník i zpěvák“. New York Times
„Rok 2013 byl rokem Justina Timberlakea a jeho The 20/20 Experience World Tour. Ve velkolepé show s propracovanou choreografi í je tolik světel a laserů, že by tenhle koncert mohl soupeřit s „The Wall“. The Star- Ledger
PO IMPOZANTNÍM ZAČÁTKU SVĚTOVÉHO TURNÉ V NEWYORSKÉM BROOKLYNU
DNES JUSTIN TIMBERLAKE OZNÁMIL, ŽE SVÉ TURNÉ 20/20 EXPERIENCE
WORLD TOUR PŘIVEZE 3. ČERVNA 2014 DO PRAŽSKÉ O2 ARENY. PŮJDE
O VŮBEC PRVNÍ KONCERT JUSTINA TIMBERLAKEA V ČESKÉ REPUBLICE.
Po celosvětovém úspěchu alba The 20/20 Experience, které následovala jeho druhá část The 20/20 Experience – 2 of 2, přináší Justin Timberlake svým fanouškům elektrizující koncertní vystoupení. Promotérem světového turné je společnost Live Nation Global Touring.
Vstupenky na pražský koncert budou v prodeji od pátku 13. prosince od 10 hodin. Členové fanklubu Justina Timberlakea, The Tennessee Kids ( # TNKids ) , budou mít přístup k předprodeji již 9. prosince. Fanoušci mohou navštívit http://thetennesseekids.justintimberlake.com a ve fanklubu se zaregistrovat.
Následně obdrží speciální kód pro přístup k předprodeji. Předprodej pro držitele karet MasterCard bude zahájen 10. prosince. Kompletní seznam koncertů a informace o začátcích předprodejů naleznete níže. Pro nejnovější informace o předprodejích vstupenek navštivte www.justintimberlake.com . Hashtag : # JT2020TOUR Kromě vyhlášení Mužem Roku časopisem GQ byl Justin Timberlake nedávno oceněn třemi cenami American Music Awards , včetně kategorie pro Nejoblíbenějšího pop/rockového mužského umělce. Album The 20/20 Experience bylo kritikou velmi kladně přijato a stalo se nejprodávanějším letošním albem
s více než čtyřmi miliony prodaných nosičů po celém světě. Jedná se o nejúspěšnější mužský albový debut za posledních pět let a zároveň jde o nejprodávanější digitální debut v historii Spojených států od umělce – muže. Titul 20/20 Experience obsadil první místo jak v Top 200 (3 týdny), tak v R&B hitparádě (10 týdnů). Jen v prvním týdnu vydání alba všech jeho 10 skladeb bodovalo v žebříčku digitálních skladeb
a pouze v USA se jich prodalo více než 7 milionů. Album získalo platinové ocenění ve třech dalších zemích, stejně jako zlaté v devíti dalších.